Wat te doen als jouw bedrijf in de problemen komt?
Het aantal mensen dat in startende ondernemingen investeert, neemt al een aantal jaren toe, maar niet elke investering is even succesvol. Wat moet je...
Hoe de marketing- en salesafdeling succesvol kunnen samenwerken
Door samen te werken kunnen online marketing en sales de successen van een bedrijf vergroten. Het gebruik van online marketing door sales is bijvoorbeeld...
Wat is Magento?
Bij het oprichten van een webwinkel moet je veel beslissingen nemen. Een goede start is het halve werk, dus lees je zo goed mogelijk...
Aandachtspunten bij het vertalen van een technisch document
Steeds vaker wordt van ons verwacht dat we meerdere talen machtig zijn. Niet alleen dienen we bijvoorbeeld Engels, Duits, Frans of Spaans te kunnen...
5 tips om een succesvolle online ondernemer te worden
De zakenwereld is voortdurend in beweging. De digitalisering van de economie zorgde ervoor dat iedereen zijn bedrijf naar het virtuele verplaatste en er zijn...
Tips om verstandig om te gaan met je creditcard
Als je van plan bent om binnenkort op jezelf te gaan wonen, is het verstandig om te beginnen met sparen op een spaarrekening. Hier...
Zo geef je jouw bedrijf een professionele uitstraling
Voor een bedrijf kan het erg bepalend zijn wat de uitstraling van het bedrijf is. Je wilt graag professioneel overkomen op alle vlakken, om...
Hoe je met de nieuwe richtlijnen van Google een succesvolle SEO-strategie...
De wereld van de SEO, marketing en copywriting is interessant en complex tegelijkertijd. Bovendien vinden er regelmatig veranderingen plaats die alles op zijn kop...
Hoe beveilig je WordPress op de beste manier?
De populariteit van WordPress als CMS zal de komende jaren waarschijnlijk niet afnemen. Sterker nog, over de hele wereld raken steeds meer mensen enthousiast...
Hoe gaat het updaten van WordPress in zijn werk?
Regelmatig updaten is noodzakelijk om een CMS zoals WordPress goed te laten functioneren. Alleen dan blijft het besturingssysteem inclusief widgets en plugins recent, en...